nieuwsbrief juni 2018

Geachte heer, mevrouw,

 

De nieuwe release van het HR Portaal is nu beschikbaar! Wij hebben naar u geluisterd. Vandaag is er een belangrijke software update doorgevoerd binnen het HR Portaal. Door deze update zijn een aantal nieuwe functies voor u beschikbaar en hebben wij tevens diverse onderdelen klantvriendelijker gemaakt. In deze release notes vindt u alle informatie over de nieuwe functionaliteiten en aanpassingen. Ook hebben wij met deze release enkele onvolkomenheden  in het HR Portaal opgelost en/of verbeterd.

 

Wat zijn de nieuwe functionaliteiten?

Laten we beginnen met de verzuimstatistieken. U kunt vanaf woensdag 31 oktober de verzuimstatistieken inzien en exporteren.


 

Deze optie vindt u terug binnen ‘’werkgever’’ in de sidebar aan de linkerzijde.

 

 

In de bovenstaande afbeelding ziet u ook de optie om sneller een werknemer aan te maken binnen ‘’werkgever’’. U hoeft slechts ‘’Nieuwe werknemer aanmaken’’ aan te klikken.

 

U kunt vanaf nu snel schakelen tussen ‘’werknemer’’ en ‘’werkgever’’. Als u zich bevindt binnen  ‘’werknemer’’ vindt u in de sidebar aan uw linkerzijde de optie om terug te keren naar ‘’werkgever’’.

 

 

De icoontjes bij de werknemers zullen veranderen wanneer u te maken krijgt met de volgende situaties: een zieke werknemer, een werknemer met verlof of een einde van een dienstverband. U kunt nu o.a. razendsnel een overzicht creëren waarin u alle zieke werknemers kunt filteren.

 

 

Wat zijn de aanpassingen?

Er is een nieuwe ‘’werknemers’’ tab aangemaakt binnen de ’’werkgever’’. Waar u voorheen uw werknemers kon vinden onder het tabblad ‘’connecties’’ is hiervoor in de plaats gekomen ‘’werknemers’’.

Ook is er een ‘’contacten’’ tab aangemaakt waar goed gesplitst wordt wie uw werknemers en wie de managers zijn. Ook kunt u hierin zien wie de applicatiebeheerders zijn. Voorheen werd dit getoond binnen het tabblad ‘’connecties’’.

Het doorkies icoontje is aangepast. U zult dit als eerste opmerken binnen de home pagina en vervolgens overal in terug zien.


 

Wanneer u een nieuwe werknemer invoert, krijgt u een volledig scherm te zien. Vervolgens, als u de basisgegevens heeft ingevoerd en opgeslagen, wordt u rechtstreeks doorgeleid binnen de nieuwe werknemer waar u aanvullende informatie kunt toevoegen samen met het dienstverband en de salarisgegevens.

 

 

Het dienstverband en de salarisgegevens zijn iets verder uitgebreid. Ook kunt u het geheel pas opslaan wanneer u beide tabbladen heeft gesloten door middel van de ‘’ok’’ knop of ‘’annuleren’’.

Contact

Papland 4a

4206 CL Gorinchem

Telefoon: +31 (0)85-047 98 69

Email: info@regiohr.nl

Copyright 2019 | EVI Groep

STUUR EEN BERICHT

STUUR EEN BERICHT

STUUR EEN BERICHT

STUUR EEN BERICHT